موج جدید بارش‌ها از روز دوشنبه؛ هوای تهران پاک شد

تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور موج جدید بارش‌ها ار اواخر وقت روز دوشنبه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
موج جدید بارش‌ها از روز دوشنبه؛ هوای تهران پاک شد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال خلیج فارس و بخش‌هایی از غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است که بارش‌ها در ارتفاعات زاگرس، البرز و مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر احتمال بارش پراکنده وجود دارد اما در اواخر وقت روز دوشنبه موج بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که بر اثر آن از سمت شمال غرب افزایش ابر خواهیم داشت، در مناطق جنوبی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌ها آغاز می‌شود.

این سامانه بارشی روز سه‌شنبه بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی را در بر می‌گیرد، از بعدازظهر سه‌شنبه این سامانه از نیمه غربی کشور عبور می‌کند و به سمت شمال شرق کشور کشیده می‌شود، همچنین شرق سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز شرقی بارش خواهند داشت و به تدریج روز چهارشنبه این سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت اکنون در شرایط پاک قرار دارد.

این در حالی است که آسمان تهران امروز نیمه ابری و برخی ساعات بارش پراکنده خواهد داشت که به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار