دردیدارشهردار و اعضای شورای شهر سجاس عنوان شد:

رویکرد کمیته امداد ایجاد در آمد با ثبات و توانمندسازی جامعه هدف است

زنجان (پانا) - شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سجاس با حضور در دفتر مدیر کل کمیته امداد استان زنجان برهمکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی با کمیته امداد امام خمینی تاکید کردند.

کد مطلب: ۹۸۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد کمیته امداد ایجاد در آمد با ثبات و توانمندسازی جامعه هدف است

هدایت‌صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان،در دیدار با مهندس گنج خانلو و اعضای شورای اسلامی شهر سجاس گفت: وظیفه ما در نهاد انقلابی و ولایی کمیته امداد، فراهم کردن بسترهای لازم برای تحقق توانمندسازی برای جامعه این نهاد به ویژه ایجاد درآمد باثبات برای آنان است.
صفری از مهمترین مولفه های اثرگذار در حوزه توانمندسازی را اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت و تامین مسکن جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت جهادی برای استفاده از فرصت های موجود و فرصت سازی برای ارائه خدمات هدفمند و اثربخش با رویکرد عالمانه و نوآورانه و بهره گیری کامل از ظرفیت‌های موجود هر منطقه باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
گنج خانلو شهردار شهر سجاس نیز با قدردانی از فعالیت های کمیته امداد برای نیازمندان این شهر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سجاس آمادگی کامل دارد در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان و همچنین مشارکت در تامین مسکن برای افراد نیازمند همکاری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار