ناظر ویژه اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:

مدارس غیردولتی نماد مشارکت های مردمی در آموزش پرورش است

زنجان (پانا) - شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان با حضور اسماعیلی؛ ناظر ویژه اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی نماد مشارکت های مردمی در آموزش پرورش است

شهباز اسماعیلی ناظر ویژه اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در آموزش و پرورش گفت: مدارس غیردولتی نماد مشارکت مردم در آموزش پرورش است.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت توسعه مدارس غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی نماد مشارکت های مردمی در آموزش پرورش است و باید با حمایت از سرمایه گذاران در بخش فرهنگ زمینه توسعه این مدارس را فراهم نمود.

اسماعیلی ضمن تاکید بر سیاست آموزش و پرورش در توسعه مشارکت های مردمی گفت: یکی از سیاستهای آموزش و پرورش استفاده از مشارکت مردم در اداره مطلوب این نهاد می‌باشد و در این راستا تلاش می شود تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای جلب مشارکت مردم در آموزش و پرورش استفاده شود.

ناظر ویژه اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: بهبود وضعیت آموزش و پرورش کشورمان نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است و با توجه به مشارکت مدارس غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت، این مدارس بار مالی بسیاری را از دوش آموزش و پرورش برداشته و با فعالیت مطلوب خود به نظام آموزشی کشور کمک شایانی نموده است.

اسماعیلی با اشاره به اتخاذ رویکردهای جدید در آموزش و پرورش گفت: با روش ها و ابزارهای سنتی نمی توان دانش آموزان را برای مدیریت آینده ایران اسلامی آماده کرد باید خود را به معلومات و تجهیزات جدید مجهز نماییم تا بتوانیم دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار