نایب رییس فدراسیون: گسترش تنیس روی‌ میز در رده سنی پایه آغاز شود

یزد(پانا)- نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: گسترش این ورزش باید با همکاری معلمان از مدارس در میان دانش‌آموزان به خصوص در رده سنی پایه آغاز شود.

کد مطلب: ۹۸۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نایب رییس فدراسیون: گسترش تنیس روی‌ میز در رده سنی پایه آغاز شود

فاطمه کیوانی روز پنجشتبه در جمع ۹۷ نفر از معلمان ورزش مدارس یزد با اشاره به اینکه محور فعالیت فدراسیون ، توجه به استعدادیابی است افزود: معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان برای حضور در این رشته دارند.

وی ادامه داد: برای جذب علاقه‌مندان به ورزش جذاب تنیس باید فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در کنار تقویت مدارس با همکاری آموزش و پرورش و همکاری معلمان نسبت به گذشته افزایش یابد .

مسوول استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز اظهارداشت: شناسایی افراد علاقه‌مند با همکاری مربیان ورزش و همراهی خانواده‌ها و ارائه آموزش‌های مناسب باید در کشور جدی گرفته شود.

کیوانی همچنین به اهمیت پیگیری دوره‌های علمی و ارتقای هیات‌های استانی تاکید کرد و از مشارکت بخش‌خصوصی و خیران در برنامه‌های فدراسیون قدردانی کرد.

در این دوره یک‌روزه که در سالن ورزشی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، معلمان با آخرین یافته‌های این رشته و راه‌های جذب و آموزش علاقه‌مندان در مدارس آشنا شدند.

۲ هزار نفر در رشته تنیس روی میز یزد فعالیت دارند، این استانبا حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر چمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۷۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع : ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار