سقوط بهمن در ارتفاعات توچال

تهران (پانا) -سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط بهمن در ارتفاعات توچال خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سقوط بهمن در ارتفاعات توچال

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: طی ساعت گذشته در پی تماس‌های مردمی مبنی بر حرکت حجم از برف بین ایستگاه ۳ و ۵ توچال، تیم امداد و نجات ویژه کوهستان سازمان آتش نشانی تهران که در روزهای آخر هفته در ایستگاه شماره ۵ مستقر است به محل اعزام شد.

وی افزود: همچنین یک گروه از سمت ولنجک و یک گروه با تله‌کابین باری نیز به محل اعزام شده‌اند که با راپل به سمت محل حادثه حرکت کند.

ملکی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی یک مرد ۴۵ ساله را که زیر بهمن گرفتار شده بود خارج کرده و در حال انتقال وی به یکی از ایستگاه‌ها هستند.

ملکی با تاکید بر اینکه این فرد وضع وخیمی دارد، گفت: علائم حیاتی این فرد پس از انتقال وی به یکی از ایستگاه‌ها از سوی نیروهای اورژانس بررسی و متعاقباً اعلام می‌شود.

این در حالی است که مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١١ روز جاری، سقوط بهمن در تهران شمیرانات قله توچال بین ایستگاه ۳ به ۵ و بین دکل‌های ۲۴ و ۲۵ به سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام شد و در پی آن تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده است که تاکنون اطلاعات دقیقی از این حادثه و آمار مصدمان احتمالی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار