دومین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: دومین کشتی حامل کالاهای اساسی به وزن 15 هزار تن به‌زودی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد

عبدالکریم گراوند در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در تحقق رونق تولید اظهار داشت: رونق تولید که زمینه خدمت به جامعه بیش از پیش را فراهم می‌کند یک نوع عبادت محسوب می‌شود.

وی، رونق تولید، اشتغال‌زایی و خارج شدن از رکود را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برای رونق تولید در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تسهیلاتی ابلاغ شده که برای استفاده جامعه هدف از این فرصت باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آمریکا در تحریم‌ها، اهداف اقتصادی و معیشتی جامعه را هدف قرار داده است گفت:رونق تولید یکی از راههای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است که بانک‌ها در تامین نقدینگی بنگاه‌های صنعتی، اقتصادی، خدماتی و معدنی نقش تاثیرگذاری دارند.

گراوند از رونق تجارت در بنادر استان بوشهر خبر داد و افزود: برای رونق بنادر و گمرکات استان بوشهر راهکارهای لازم ارائه و عملیاتی شده و در این راستا انتقال کشتی‌های تجاری برای تخلیه محموله‌های کالاهای اساسی کشور به بندر بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نخستین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده به‌زودی دومین کشتی حامل کالاهای اساسی به وزن 15 هزار تن در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تا پایان سال چند کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد افزود: انتقال کشتی‌های حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر نقش مهمی در رونق این بندر و این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

گراوند با اشاره به پرداختی‌های بانکی برای رونق تولید خاطر نشان کرد: در این زمینه تسهیلات اعتباری بانکی از محل ردیف‌ها و تبصره‌های مختلف ابلاغ شده که باید بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کمک کنند تا بر اساس شعار رونق تولید این مهم محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار