اولین خرید فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

تهران (پانا) – استقلال برای تقویت خط حمله‌اش قصد دارد با مهاجم مطرح یکی از تیم‌های اصفهانی قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۹۸۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین خرید فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

در حالی که استقلالی‌ها طی چند هفته اخیر بیش از هر زمانی درگیر حاشیه‌های قهر و آشتی آندره‌آ استراماچونی بودند، به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه فعالیت در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده‌اند تا بتوانند تیمشان را برای نیم فصل دوم تقویت کنند.

یکی از نقاط ضعف اساسی استقلال در نیم فصل اول، خط حمله این تیم بود که در صورت غیبت شیخ دیاباته با چالشی جدی روبرو می‌شد. در همین راستا مدیران باشگاه استقلال که طی ساعات آینده به صورت رسمی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی خواهند کرد، برای تقویت این نقطه از ترکیب‌شان قصد دارند مهاجمی جوان اما باتجربه را به تهران بیاورند.

امیر ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن اصفهان که پیش از فصل هم پیام‌های مثبتی برای پیوستن به استقلال داد گزینه‌ای است که استقلالی‌ها تمایل دارند او را آبی‌پوش کنند و در مقابل مرتضی تبریزی مهاجم سابق ذوب آهن را از لیست خود خارج کرده و شاید راهی همین تیم ذوب آهن کنند.

این مهاجم 26 ساله، پیش از فصل هم قصد داشت به استقلال بیاید اما در نهایت با ذوب آهن 2 ساله تمدید کرد و حالا اگر استقلال قصد دارد او را به تهران بیاورد، باید رضایت باشگاه اصفهانی را جلب کند و احتمالا رقمی میلیاردی را تنها بابت رضایت‌نامه او به ذوب آهن بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار