رئیس شورای اسلامی کارسنگ آهن مرکزی بافق:کارگران به سخنانی که در فضای مجازی مطرح می شود، توجه نکنند

بافق ( پانا ) - علی قاسمی با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور و مشکلاتی که بسیاری از کارگرها در شرکت ها برای دریافت حقوق خود دارند،تصریح کرد: خوشبختانه پرسنل شرکت سنگ آهن هر ماه حقوق خود را به موقع دریافت می کنند و جو آرامی در مجموعه حاکم است.

کد مطلب: ۹۸۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی کارسنگ آهن مرکزی بافق:کارگران به سخنانی که در فضای مجازی مطرح می شود، توجه نکنند

علی قاسمی رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی هدف از حضور شوراها را اینگونه بیان کرد: با توجه به صحبت های اخیری که در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی گندله سه چاهون و حضور شبانه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور بیان شد،علیرغم پاسخگویی به این مطالب ،تصمیم گرفتیم به همراه تمام شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن از مجموعه گندله سازی سه چاهون بازدید نماییم تا کارگران به وسیله نمایندگان خود در جریان مسائل قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در بحث انتقال مواد انجام گرفته،افزود: پروژه پیشرفت 95 درصدی دارد و جا دارد از مدیران پیشین بومی شرکت سنگ آهن و رضا فلاح مبارکه که برای تحقق آرزوی مردم تلاش نمودند،تشکر نماییم.

قاسمی تعامل شورای کارگری با مدیرعامل شرکت سنگ آهن را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: وی هر کجا نیاز به کمک بوده اقدام و ما را یاری نموده و در صورت نیاز به مصوبه هیئت مدیره آن را در دستور برای طرح در هیئت مدیره قرار داده است.

رئیس شورای کارگری شرکت سنگ آهن با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور و مشکلاتی که بسیاری از کارگرها در شرکت ها برای دریافت حقوق خود دارند،تصریح کرد: خوشبختانه پرسنل شرکت سنگ آهن هر ماه حقوق خود را به موقع دریافت می کنند و جو آرامی در مجموعه حاکم است. کارگران به سخنانی که در فضاهای مجازی مطرح می شود توجه نکنند و هر گونه مسئله یا مشکلی را با شورای کارگری در میان بگذارند.

آقاجانی مدیر پروژه گندله سازی سه چاهون نیز در این برنامه توضیحاتی پیرامون روند کار و پیشرفت پروژه ارائه کرد وگفت: این کارخانه ظرفیت تولید 5 میلیون تن کنستانتره را دارد و شرکت آذران و فکور صنعت دو پیمانکار این پروژه می باشند.

وی پیشرفت پروژه را 95 درصد عنوان کرد و افزود: اکنون نوار نقاله ها در حال نصب است و گروه راه انداز شرکت آذران اعم از برق،مکانیک و تاسیسات در حال انجام این امر هستند و نیروها را آموزش خواهند داد و امیدواریم در بهمن ماه شاهد راه اندازی پروژه بصورت آزمایشی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار