برگزاری ۸۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت نهم دیماه در یزد

یزد(پانا)-جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت ۹ دیماه با سخنرانی حجت السلام و المسلمین پناهیان در میدان امیرچخماق یزد خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۸۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت نهم دیماه در یزد

«سعید زارع» صبح امروز پنجم دیماه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به منظور ترویج ارزش‌های انقلاب و حراست از دستاوردهای نظام، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد یوم الله عاشورایی و ماندگار نهم دیماه(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با شعار«یوم الله ۹ دیماه مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور ازفتنه‌ها» با حضور تمام اقشار در تمام شهرستان‌های استان به صورت متمرکز اجرایی می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه تدوین و برگزاری بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه تبلیغی، تبیینی، نشست‌های روشنگری، اجرای سرودهای خیابانی و کرسی های آزاداندیشی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار استان دانست و گفت: برنامه محوری بزرگداشت ۹ دیماه در شهرستان یزد دوشنبه نهم دیماه ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امیرچخماق یزد برگزار می شود.

زارع با بیان این که سخنران برنامه محوری نهم دیماه در استان یزد حجت السلام و المسلمین«احمد پناهیان» است، تصریح کرد: از تمام مردم ولایت مدار و با بصیر یزد برای حضور در این تجمع ملی، سیاسی و دینی دعوت می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری همزمان تجمع بصیریتی نهم دیماه در شهرستان‌های استان یزد، خاطرنشان کرد: حضور تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسم حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار