فرمانداربافق: دانش آموزان در کنار تحصیل خود به هنر و حرفه آموزی بپردازند

یزد(پانا)- فرماندار بافق گفت: دانش آموزان در کنار امر تحصیل خود باید به هنر و حرفه آموزی نیز بپردازند تا در آینده از هنرهای آموخته شده در دوران دانش آموزی نهایت بهره وری را داشته باشند.

کد مطلب: ۹۸۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداربافق: دانش آموزان در کنار تحصیل خود به هنر و حرفه آموزی بپردازند

" محمد زاده رحمانی" در حاشیه بازدید از آموزشگاه مهدیه محله قلعه با حضور در بین دانش آموزان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیر و معلمان این آموزشگاه با آنان به گفتگو پرداخت.

فرماندار بافق با اشاره به شرایط حساس دانش آموزان در این مقطع تحصیلی اولویت مباحث پرورشی را نسبت به مباحث تحصیلی مهم‌تر دانست و گفت: دانش آموزان در این دوره از زندگی خود در شرایط حساسی از نظر جسمانی قرار دارند که اگر در این برهه مجموعه معلمان، اولیا و مربیان سعی کنند آنان را در مسیر درست هدایت نمایند آینده درخشانشان را تضمین می‌کنند.

زاده رحمانی بهترین دوران زندگی انسان را دوران دانش آموزی عنوان و بر بهره مندی و استفاده حداکثری از این زمان تاکید کرد.

فرماندار بافق در پایان به بیان سرگذشتی از افراد مشهور در طول تاریخ پرداخت و گفت: دانش آموزان در کنار امر تحصیل خود به هنر و حرفه آموزی نیز بپردازند تا در آینده اگر شرایط اشتغال آنان فراهم نشد، بتوانند با هنری که از دوران دانش آموزی خود فرا گرفته اند به روی پای خود ایستاده و با کارآفرینی زندگی خود را اداره نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار