تجلیل از فعالان سواد آموزی با حضور امام جمعه مروست

مروست (پانا) - درراستای اجرای برنامه های هفته سوادآموزی تجلیل از زحمات فعالین عرصه سوادآموزی درمحل دفتر امام جمعه محترم برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان سواد آموزی با حضور امام جمعه مروست

حجه الاسلام حسینی در این مراسم بیان داشتند: علم به کارهای بزرگ مربوط میشود اما سوادآموزی منظور خواندن ونوشتن است که درجایگاهی ارزشمند قرارداردویادگیری علم ودانش درشرع اسلام زیاد توصیه شده است.

امام جمعه محترم مروست گفت: امر سوادآموزی فعالیتی بسیار حساس و خطیر محسوب می شود و به مانند بینا کردن یک فرد نابینا تشابه دارد.

وی خاطر نشان کرد: سوادآموز باید با استفاده از دوره های سوادآموزی بتواند از آموخته هایش در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کند و لازم است آموزش دهندگان در ابتدای کار برای امر باسواد نمودن افراد بیسواد و کم سواد انگیزه ایجاد نمایند.

حجه الاسلام حسینی تصریح کرد: رفع بی سوادی و تلاش برای افزایش سطح آگاهی و توسعه فرهنگی در جامعه بستر ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه و دانایی محور کشور است.

درادامه باتوجه به گزار ش ارائه شده توسط کارشناس سوادآموزی وبیان اینکه گروه هدف سوادآموزی از 10-49 به 10-65 سال ارتقا یافته است بیان داشتند آمار ثبت نام امسال 150نفر بوده که 40 درصد آنها بالای 50 سال ودر دوره های سوادآموزی ،تحکیم وانتقال مشغول به تحصیل می باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان سواد آموزی منطقه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار