رونمایی از کتاب دستورالعمل مدیریت نگهداری ، تعمیرات فضاهای آموزش ، تربیتی و ورزشی

حاجی میرزایی: سبک معماری مدارس به جریان یادگیری کمک می کند

ایجاد عدالت آموزشی جزو وظایف ماست

تبریز (پانا)- وزیر آموزش و پرورش گفت که معماری فضای مدارس می تواند وحدت گرا باشد و به آرامش و تحول در یادگیری و فهمیدن کمک کند.

کد مطلب: ۹۸۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: سبک معماری مدارس به جریان یادگیری کمک می کند

محسن حاجی میرزایی در آیین رونمایی از کتاب دستورالعمل مدیریت نگهداری، تعمیرات فضاهای آموزش، تربیتی و ورزشی در مدرسه ماندگار آیت الله طالقانی تبریز بیان کرد: فضاهایی که به اسم مدرسه هستند با تمام بناها متفاوت اند و کارکردهای متفاوتی دارkد و این فضاها می توانند به جریان یادگیری کمک کنند.

وی با بیان این که معماری فضا می تواند وحدت گرا باشد و به آرامش و تحول در یادگیری و فهمیدن کمک کند، ادامه داد: کسانی که در ساخت مدرسه هستند تنها دانش مهندسی نیاز ندارند بلکه نیاز به مفاهیم یادگیری و ساحت های متنوع تربیتی نیز دارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: توزیع مناسب فضاهای آموزشی را در کشور نداریم و در یک منطقه با انبوهی از دانش آموزان و در یک منطقه دیگر با کمبود دانش آموز مواجه هستیم و باید تلاش کنیم یک تناسب بوجود آوریم و ایجاد این عدالت جزو وظایف ماست.

حاجی میرزایی در ادامه با بیان این که سازمان نوسازی هدف گذاری کرد که بخاری های نفتی را برچیند، گفت: تصور رایج این است که برای تحقق این اهداف چقدر پول داریم ولی آن چه بیشتر از اعتبار و پول لازم است این است که چه میزان خلاقیت و نو آوری داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین عنصری که در شخصیت هر فرد دخیل است و موفیت آنها را تضمین می کند درک آنها از هویت خود است و در همین راستا وظیفه داریم نسل جدید را به گونه ای بار بیاوریم که خود را متصل به فرهنگ غنی بدانند و استقرار این فرهنگ و باور در دانش آموزان موجب تحول در جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار