برگزاری جلسه مجمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرقدس

شهر قدس (پانا) - جلسه مجمع سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرقدس با حضور معاونپرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و جمعی از مربیان و دانش آموزان در اتاق شورای منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مجمع مربیان سازمان دانش آموزی شهرقدس

در این جلسه قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی گفت : ما باید تمام کارها و مسئولیت هایمان طبق اصول مشخص شده انجام شود و خارج از دستورالعمل بخش نامه‌هایی که صادر می شود نباشد .

اودر ادامه افزود : ما همیشه باید نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشیم و همواره آموزشهای لازمه را با استفاده از تشکیلات پیشتازان در خدمت دانش آموزان قرار دهیم .

او تاکید کرد: ما علاوه بر آموزشهای تئوری نیاز به آموزشهای علمی در مدارس داریم تا دانش آموزان بتوانند به صورت واضح مطالب را درک کنند و دانش آموزان باید مطالبی را که یاد می گیرند با زندگی روزمره خویش تطبیق دهند و از این آموزشها استفاده کنند .

قاسمی اشاره کرد : تمام فعالیتهای تشکیلات دانش آموزی باید به صورت خودجوش و داوطلبانه باشد و افراد داوطلب باید نهایت همکاری را با مربیان و مجمع مربیان داشته باشند.

او اذعان کرد : تمام این آموزشها و مهارتها سبب ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان می شود و به آینده دانش آموزان عزیز کمک بسیاری می کند .

در بخش دیگری از جلسه خدابنده لو گزارشی اجمالی در ارتباط با فعالیتهای خبرگزاری پانا را ارائه داد .

/خبرنگار: آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار