آلودگی به شهرهای صنعتی بازمی‌گردد

تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور آلودگی هوا از اواسط هفته آینده مجدد به شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور بازمی‌گردد.

کد مطلب: ۹۸۹۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی به شهرهای صنعتی بازمی‌گردد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز ۵ دی در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد شدید و در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

امروز مناطق غربی دریای خزر مواج است و طی روز جمعه ۶ دی در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش باران و برف و در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز شنبه ۸ دی در شمال شرق و مرکز بارش برف و باران در مناطقی از جنوب غرب رگبار و رعد و برق و در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد و با خروج سامانه بارشی از اواخل وقت شنبه تا روز دوشنبه ۹ دی جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ۶ دی نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و اوایل شب ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

طی روز شنبه ۷ دی نیز آسمان تهران نیمه ابری و به تدریج صاف با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار