انتقاد از برگزار نشدن جلسه مجمع تشخیص

تهران (پانا) : برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزار نشدن جلسه روز چهارشنبه این نهاد انتقاد کرده و می گویند در شرایط حساس کنونی کشور باید جلسات مجمع جدی تر برگزار شود .

کد مطلب: ۹۸۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از برگزار نشدن جلسه مجمع تشخیص
به گزارش جماران ؛ سید محمد صدر عضو مجمع با یاد آور شدن حساسیت شرایط کشور گفته است : من در همین جلسه اعتراض کردم و گفتم که جلسات مجمع باید جدی‌تر برگزار و مباحث مهم معطل مانده پیگیری شود. وی با اظهار بی‌اطلاعی از علت تشکیل نشدن جلسه روزچهارشنبه گفت: دلیل اصلی را باید از رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت بپرسید؛ اما به گفته یکی از دوستان، نداشتن دستور جلسه دلیل اصلی برگزار نشدن آن بوده است ؛ اگرچه جلسه کمیسیون مشترک تشکیل شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: الان هم باید این موضوع در کمیسیون به نتیجه برسد تا به شورا بیاید.
از سوی دیگر غلامرضا مصباحی‌مقدم دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با ایرنا نسبت به برگزار نشدن جلسه امروز مجمع اظهار بی‌اطلاعی کرده است . همچنین احمد توکلی یکی دیگر از اعضای مجمع در گفت وگو با سایت "الف" درباره تشکسل نشدن جلسه مجمع تشخیص مصلحت خاطرنشان کرده است : اعضای مجمع همگی بالای ۵۰ سال دارند و به دلیل نامساعد بودن هوا جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام تعطیل شد.از سوی دیگر حجت الاسلام «مجید انصاری » دیگر عضو این نهاد گفته است : چون عده‌ای می‌دانستند لوایح پالرمو و CFT رای می آورند، جلسه امروز برگزار نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار