با حضور وزیر راه؛

کلنگ 2309 واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران زده شد

ساری (پانا) - با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ 2309 واحد طرح اقدام ملی مسکن زده و 810 واحد مسکونی مهر در مازندران افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ 2309 واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران زده شد

صبح امروز با حضور محمد اسلامی آیین کلنگ‌زنی 2309 واحد طرح اقدام ملی مسکن و 810 واحدمسکونی مهر در مازندران همزمان برگزار شد.

اسلامی در این آیین به برخی گفته‌ها پیرامون شباهت مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن، با رد آن گفت: «این طرح متقاضی‌محور است. اینگونه نیست که ابتدا مسکن را بسازیم و بعد متقاضی پیدا کنیم.»

او با اعلام اینکه در دور اول 240 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند، گفت: «برای این پروژه‌ها زمین‌هایی در محدوده قانونی شهر که دارای تأسیسات زیربنایی هستند، انتخاب شده است. در حالی که در برخی شهرها چند هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که هنوز یک متقاضی هم ندارد.»

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد که نقش مردم در این پروژه‌ها اصلی است و مردم طبق استطاعات خود مسکن احداث می‌کنند.»

او همچنین به تسهیلات چندلایه این طرح اشاره کرد که علاوه بر کارت اعتباری مصالح بخصوص در بافت فرسوده، 50 درصد یارانه را دولت پرداخت می‌کند.

به گفته سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مکان احداث ساختمان‌های طرح اقدام ملی مسکن در ساری که در حوالی روستای عالیواک است، پیش از تخریب 144 واحد مسکونی داشته که در طرح جدید به 200 واحد افزایش می‌یابد.

به گفته محمد خانی نوذری طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی مازندران انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار