معاون سیاسی واجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان: برای شرکت در انتخابات نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست

زاهدان (پانا) - به گفته معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان برای شرکت در انتخابات اصل شناسنامه و همراه داشتن شماره ملی کفایت می‌کند و نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست.

کد مطلب: ۹۸۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی واجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان:  برای شرکت در انتخابات نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست

علی زینی‌وند در گردهمایی روسای ادارات ثبت احوال استان، اظهار کرد: ثبت احوال از قدیم تاکنون تغییرات بسیاری داشته است و از یک سیستم دستی به سیستم های تمام الکترونیک تبدیل شده است.

او ادامه داد: عملکرد ثبت احوال در استان متفاوت از سایر استان های کشور است و با توجه به گستردگی و پیچیدگی کار در استان، کار ثبت احوال بسیار خطیر و مهم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به بحث فاقدین شناسنامه در این استان بیان کرد: مسولین استان به صورت جدی پیگیر تعیین تکلیف پرونده های فاقدین شناسنامه در هستند و تا کنون ۳۱ هزار سند هویتی در این زمینه صادر شده است.

او در پایان با اشاره به اینکه برای رای‌دهی در انتخابات اصل شناسنامه و همراه داشتن شماره ملی کفایت می‌کند و نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست، خاطرنشان کرد: تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان توسط هیاتهای اجرایی بر اساس قانون و بر اساس بررسی‌های شکلی و بررسی های ماهیتی و تایید دستگاه های ذیربط صورت گرفته است که ۹۹.۱۱درصد این افراد تایید صلاحیت شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار