با حضورمعاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت؛

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان زابل

زاهدان (پانا) - با هدف بررسی مباحث آموزشی پرورشی جلسه هم اندیشی مدیران مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان زابل با حضورمعاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مدیران مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان زابل

بختیاری در این جلسه از تلاشها و زحمات همکاران اداری، آموزشی و مدیران در کسب رتبه اول معدل میانگین امتحانات نهایی خرداد 98در استان و بالاتر از معدل کشوری قدردانی نمود.

او نقش و جایگاه مدرسه، اولیاء، دبیران و مدیران را در عرصه تعلیم و تربیت ضروری و تاثیرگذار بیان کرد.

معاون آموزش متوسطه استان ابراز کرد: معلم، دانش آموز و برنامه ریزی درسی بعنوان سه رکن مهم مدرسه ترسیم کننده آینده جامعه است.
او ادامه داد: معلمین و مدیران باید حیطه های شناختی، عاطفی، روانی و حرکتی را در مدارس اجرایی کنند زیرا زمانی یک مدرسه ایده آل است که همه ارکان آن همزمان فعال باشند.
بختیاری اظهار کرد: در عرصه ی تعلیم و تربیت؛ مدرسه باید علاوه بر معلم و مدیر، دانش آموز محور نیز باشد.

او ادامه داد: خانواده، مدرسه ی پنهانیست برای دانش‌آموزان که همانند مدیر، معلم و سایر ارکان مدرسه می تواند در آموزش و پرورش نقش مهمی ایفا کند.
معاون آموزش متوسطه استان با اشاره به اینکه کار تعلیم و تربیت کار تعاملی است، گفت: معلمان علاوه بر الگو بودن برای دانش آموزان خود باید به عنوان یک آموزش دهنده دلسوز، بازخورد رفتار خود را با دانش آموز نیز بسنجند.

او در پایان با بیان اینکه در مدارس دانش‌آموزان به کمک مدیر، معاونین و دبیران باید مورد مهندسی دقیق و روزانه آموزشی و تربیتی واقع شوند، تصریح کرد: معلمان باید با توجه به احوالات روز دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت حرکت کنند و بر اساس آن به دانش آموزان برنامه‌ی آموزشی تربیتی دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار