شرکت تولیدی آشکار ساز صنعت ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج راه اندازی شد

کرج (پانا) - شرکت تولیدی آشکار ساز صنعت ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۸۹۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت تولیدی آشکار ساز صنعت ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج راه اندازی شد

میزان سرمایه گذاری دراین شرکت تولیدی ۱۰ میلیارد تومان است و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است،در این شرکت سیستم های اطفای حریق به دست جوانان کشور تولید می شود.

این شرکت با حضور مرتضی بانک،مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی راه اندازی شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی در سفر یک روزه خود به البرز از کارخانه مادیران (بزرگترین کارخانه لوازم خانگی داخلی) ، بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارما) ، بزرگترین فارم رمز ارز کشور (مبنا) و شرکت شفا طوس کیش مرکز تصویربرداری پت‌ اسکن( سرطان شناسی) بازدید کرد.

همچنین فاز٤ منطقه ویژه اقتصادى پیام کرج که قرار است زمینه حضور شرکت هاى سرمایه گذار در این فاز فراهم شود و مجموعه سالن و رمپ پرواز فرودگاه پیام در منطقه ویژه اقتصادى پیام از دیگر مقصدهایی بودند که مرتضی بانک از آن ها بازدید کرد.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز در محدوده ای به وسعت ۳۶۰۰ هکتار در چهار فاز صنعتی با ۱۹۰ واحد صنعتی مستقر است که در حوزه های IT، ICT، دانش بنیان، های تک، تجهیزات پزشکی و دارویی، تجهیزات صنایع نفت و گاز، الکترونیک و لوازم برق فعالیت می کنند.

از این تعداد واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام، ۷۰ واحد صنعتی فعال، ۱۰ واحد صنعتی غیر فعال و ۱۱۰ واحد نیز در حال ساخت است که تا پایان سال آینده آماده فعالیت می شوند.

در منطقه ویژه اقتصادی پیام در مجموع برای ۱۸۰۰ نفر بصورت مستقیم و برای ۴۰۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

اگر همه ظرفیتهای صنایع در منطقه ویژه اقتصادی پیام فعال شوند میزان سرمایه گذاری به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار