علی اللهیار ترکمن:معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی، سنگر سازان بی سنگر آموزش و پرورش

تبریز(پانا) - معاونین پشتیبانی برای پیش برد اهداف آموزش و پرورش به تعبیری، سنگر سازان بی سنگر وزارت آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۹۸۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
علی اللهیار ترکمن:معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی، سنگر سازان بی سنگر آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی کشور درنشست صمیمی وزیر آموزش وپرورش با معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش استانهای سراسر کشور در تبریز، گفت: معاونین پشتیبانی برای پیش برد اهداف آموزش و پرورش به تعبیری سنگر سازان بی سنگر وزارت آموزش و پرورش هستند.
وی افزود: تمام زحمات و تلاشهایی که لازم است و انجام میگیرد تا اهداف تحقق یابد و تامین تمامی منابع مورد نیاز برای طرحها و فعالیتها توسط این معاونین انجام می گیرد.
تمام امانتهایی که آموزش و پرورش از طرف فرهنگیان دارد و نوک مقدم ارتباط با فرهنگیان و تامین منابع آنان توسط آنها انجام می گیرد.
علی اللهیار ترکمن ادامه داد: سه حوزه اصلی؛امور اداری و پشتیبانی و رفاه و تعاون جزو اصلی ترین کارهایی است که معاونین انجام می دهند.نقش محوریت ومجری بودن در تمام برنامه ها دارند.
وی خاطر نشان کرد: بجز سه شاخص مهم رتبه بندی معلمان، مسکن فرهنگیان و تبدیل وضعیت نیروهای حق التریسها و مربیهای پیش دبستانی می توان بیمه تکمیلی را به عنوان شاخص چهارم عنوان کرد که مجری آنها بعد از بررسی در ستاد همه این همکاران هستند که سرعت و صحت و دقیق بودن کارها را دنبال می کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی کشور افزود: قسمت بعدی اهمیت کار با توجه به سیستم متمرکز آموزش و پرورش و بحث متمرکز و ملی بودن اعتبارات و نیز متمرکز بودن سیستم تامین منابع انسانی در وزارت آموزشو پرورش ،توزیع کننده، مصرف کننده و تحلیل کننده تمام منابع در آموزش و پرورش هستندو اگر همکاران در راستای اهداف حرکت کنند، کار بزرگی انجام داده اند.
وی تصریح کرد: در معاونت برنامه ریزی ۴ اتاق فکر یا هیات اندیشه ورز داریم که در حوزه های بودجه، نیروی انسانی، امورمالی و پشتیبانی و رفاه کار می کنند و برای درست تصمیم گرفتن و بهبود فرایندها زحمتهای زیادی می کشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار