طرح سمپاد مهارتی دریزد اجرا می شود

یزد(پانا) - رئیس اداره آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش آموزش وپرورش استان یزد از اجرای طرح سمپاد مهارتی در یزد خبرداد و افزود: ازسال آینده هنرستان مهارتی استعداد درخشان دریزد ایجاد می شود .

کد مطلب: ۹۸۹۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح سمپاد مهارتی دریزد اجرا می شود

"مسعود قلع گر "در نشستی که به همین منظور دراداره استعدادهای درخشان استان یزد برگزارشدگفت :مقدمات لازم برای تشکیل رشته شبکه و نرم افزار رایانه در مدارس پسرانه شهید صدوقی دوره دوم از ناحیه 2 یزد و دبیرستان دخترانه حکیم زاده از ناحیه 1 یزد دردست انجام است.

"قلع گر " افزود این اقدام در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به منظور شناسایی، پرورش و هدایت دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش صورت می گیرد .

وی اظهار امیدواری کرد با صدور مجوز ایجاد هنرستان فنی وحرفه ای در مجموعه استعدادهای درخشان استان توسط وزارت آموزش و پرورش، پذیرش هنرجو در آزمون ورودی سال آینده انجام شود.

ایشان خاطرنشان کرد هم اکنون 38 درصد دانش آموزان استان در افزون بر80 هنرستان فنی وحرفه ای و کاردانش استان یزد به تحصیل مشغولند.

این مسئول یادآورشد استان موظف است تاپایان برنامه ششم توسعه تعداد دانش آموزان جذب شده در هنرستانهای فنی و حرفه ای را به رقم 50 درصد برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار