دو پیشنهاد جذاب برای کاپیتان پرسپولیس؛ هافبک ناراضی در لیست خرید مدعیان

تهران (پانا) - ممکن است هافبک قدیمی پرسپولیس نیم فصل دوم لیگ برتر ایران را در تیمی دیگر حضور داشته باشد.

کد مطلب: ۹۸۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دو پیشنهاد جذاب برای کاپیتان پرسپولیس؛ هافبک ناراضی در لیست خرید مدعیان

در حالی که نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به صورت رسمی به پایان نرسیده، فعالیت نقل و انتقالات در بیشتر تیم‌ها آغاز شده است.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی به رغم شکست‌هایی که مقابل مدعیان داشت، یکبار دیگر به کورس برگشت و بدون انجام بازی‌های عقب افتاده با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته است و فعالیت برای تقویت تیم توسط مدیران با برنامه‌های گابریل کالدرون آغاز شده است.

پرسپولیسی‌ها که جونیور برناندائو را به عنوان اولین خروجی هفته‌ها قبل معرفی کرده بودند، برای نیم فصل دوم باز هم شاهد خروج بازیکن خواهند بود که مهم‌ترین آنها امید عالیشاه است.

کاپیتان سوم پرسپولیس که در هفته‌های اخیر جایی در تفکرات سرمربی آرژانتینی نداشته، احتمالا باید در فصل نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند.

گفته می‌شود دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران برای جذب عالیشاه دست به کار شده‌اند و احتمال دارد او نیم فصل دوم را در یکی از این تیم‌ها سپری کند.

حدی‌ترین مشتری کاپیتان پرسپولیس، تیم مدعی سپاهان اصفهان است که بدون مشکل مالی در تلاش برای تقویت در نیم فصل دوم دست به کار شده و با توجه به اینکه امید عالیشاه پیش از این نیز شاگرد قلعه‌نویی بوده، آنها برای خرید این بازیکن برنامه دارند.

علاوه بر سپاهان، دیگر تیم مدعی یعنی شهر خودرو مشهد هم در کورس قهرمانی است بنابر درخواست یحیی گل‌محمدی، بدنبال جذب کاپیتان پرسپولیس است تا نقاط ضعف در خط هافبک را با حضور او ترمیم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار