بررسی احداث تله‌کابین در جنگل های هیرکانی در «طبیعت 360 درجه»

تهران (پانا) - برنامه «طبیعت 360 درجه» پنجشنبه 5 دی ماه ساعت 18 با حضور کارشناسان به مساله احداث تله کابین در جنگل‌های هیرکانی می‌پردازد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی احداث تله‌کابین در جنگل های هیرکانی در «طبیعت 360 درجه»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، کامران پورمقدم؛ رئیس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری و عیسی اسفندیاری فعال محیط‌زیست مهمان این قسمت از برنامه می‌شوند و درباره موضوع برنامه با پرهام دیباج؛ مجری و کارشناس «طبیعت 360 درجه» به گفت‌‌وگویی پرچالش می‌پردازند.

خارج شدن محدوده احداث تله‌کابین از جنگل‌های هیرکانی آیا راه حل مناسبی برای گرفتن مجوز است؟ این سوالی است که در این برنامه به آن پاسخ داده می‌ شود. گفتنی است در جنوب دریای خزر از مازندران تا گیلان، گرگان و ارسباران، جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته‌اند؛ جنگل‌هایی که ارزش زیادی دارند و به ثبت جهانی هم رسیده‌اند.

برنامه «طبیعت 360 درجه» با رویکرد بررسی پرونده های مختلف زیست محیطی در حوزه‌های طبیعی و انسانی و با دعوت از مهمانان مختلف مسائل مبتلابه محیط زیست امروز ایران را با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی می‌کند.

این برنامه کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی و اجرای پرهام دیباج که پنجشنبه‌ها ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و بازپخش آن جمعه ساعت 7:00 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار