برگزاری انتخابات هئیت رئیسه شورای دانش آموزی منطقه تبادکان

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در انتخابات هئیت رئیسه شورای دانش آموزی منطقه گفت: تلاش می کنیم به تبادکان برخوردار نه محروم دست پیدا کنیم

کد مطلب: ۹۸۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات هئیت رئیسه شورای دانش آموزی منطقه تبادکان

علی سعیدی در جلسه انتخابات هئیت رئیسه شورای دانش آموزی منطقه تبادکان که بین 22 نفر از منتخبین رؤسای شورای های دانش آموزی مدارس در سوم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: درست است که ما منطقه محروم هستیم اما این محرومیت به لحاظ امکانات و تجهیزات است و استعدادهای بلقوه در میان دانش آموزان ما، جلوه زیبا تبادکان است.
وی افزود: نظام تعلیم و تربیت به دنبال این است که دانش آموزان را علاوه بر اینکه در زمینه علم آموزی موفق هستند ، در سایر ابعاد و زمینه ها شرایط رشد برای آن ها فراهم باشد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان تصریح کرد: باید دانش آموزان را در شش ساحت تربیتی، هدایت کنیم یکی از این ساحت های مهم، تربیت و رشد اجتماعی است. خیلی از ماموریت های را الزاما در کلاس نمی توان رقم زد و باید فرصت های جدید تربیتی برای ساحت های مختلف ایجاد کنیم.
وی با اشاره به برگزاری رویداد، از آن به عنوان فعالیتی مهم برای تحقق تربیت چند ساحتی دانش آموزان یاد کرده و اضافه کرد: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین ایجاد زمینه های رشد اجتماعی دانش آموزان است.
سعیدی ادامه داد: نکته دیگری که برای اهمیت دارد این است که شما دانش آموزان در سطح استان بدرخشید چراکه تبادکان نیاز دارد که بهتر و بیشتر دیده شود.35 درصد های رتبه های اول کشوری استان در رشنه های فنی و حرفه ای، تبادکانی هستند در حالیکه ما در تبادکان حتی یک هنرستان استاندارد نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار