تجلیل از دانش آموزان پیشتاز مقام اول کشوری شهرستان خوی

ارومیه (پانا) - با حضور فرماندار ، رئیس سازمان دانش آموزی استان ، مدیر آموزش و پرورش خوی و روسای سایر ادارات از دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه حوا یک کلمه تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان پیشتاز مقام اول کشوری شهرستان خوی

با حضور فرماندار ، رئیس سازمان دانش آموزی استان ، مدیر آموزش و پرورش خوی و روسای سایر ادارات از دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه حوا یک کلمه که در در نهمین دوره اردوی ملی و جشنواره مهارتهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی موفق به کسب رتبه اول شده بودند در سالن جلسات فرماندای تجلیل به عمل آمد.

معاون استاندار و فرماندار خوی در این مراسم اظهار داشت : وظیفه سازمان دانش‌آموزی توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، مهارت‌های اجتماعی و حرکت در راستای نهادینه کردن اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است؛ به‌شکلی که دانش‌آموزان را از حالت تک بعدی به سمت تربیت در ساحت‌های شش‌گانه سوق بدهد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در این مراسم هدف اصلی سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: برنامه اصلی این تشکل نهادینه کردن منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی در پیشتازان است. این منش ها به نوعی عصاره تربیتی سند تحول بنیادین است. تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی با شعار" همفکری،همدلی، همکاری" و آموزش های خاص خود همچنین سپردن نقش به دانش اموزان می تواند در فرآیند اجتماعی شدن آنها موثر باشد.

حسین عباس زاده افزود : تیم های نقده، سیلوانا و شاهیندژ از پیشتازان پسر و تیم های خوی، کشاورز و سیلوانا از پیشتازان دختر در قالب گروه آذربایجان غربی به اردوی ملی عازم و در اردوگاه شهید باهنر تهران تیم شهرستان خوی توانست در بخش امداد و نجات مقام اول کشوری و در مجموع رتبه های کسب شده ( امداد و نجات ، صف جمع ،چادر زنی ،فریاد شادی و پروژه )توسط دختران و پسران پیشتاز سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را بدست بیاورد.

مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این مراسم اظهار داشت : همه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان دانش آموزی در اردوی های مهارتی این تشکیلات خود را نشان می دهند که امسال اردوی تشکیلاتی اعضای پیشتازان به صورت جشنواره ای و علمی- مسابقه ای برگزار شد

وی در این رابطه ادامه داد: دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان از لحاظ استعدادهای اجتماعی از سایر دانش آموزان برتر و پرورش این استعداد و البته تقویت منش های مسئولیت پذیری، زندگی گروهی، زندگی در شرایط سخت، مشارکت پذیری و احترام به بزرگتر از اهداف اردوهای مهارتی سازمان دانش آموزی است.

حسینعلی زاده در ادامه گفت : بی تردید این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری شما دانش آموزان و دعای خیر والدینتان به دست نخواهد آمد و در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن عزیزان باشیم

لازم به ذکر است این دانش آموزان با حرکتی بسیار زیبا و با عزت نفس و با قلبی آکنده از عشق در راستای امر نیک و خیر خواهانه مدرسه سازی گام برداشته و هدایای خود را به مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی تقدیم نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار