اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 4 مدرسه اردکان

اردکان ( پانا ) جلسه طرح شهید بهنام محمدی با هدف بررسی طرح و ارائه گزارش مدارس مجری تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  شهید بهنام محمدی در 4 مدرسه اردکان

جلسه بررسی طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرمانده ناحیه مقامت بسیج اردکان، مدیر آموزش و پرورش اردکان ، مربیان طرح و مدیران مدارس مجری در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

"سرهنگ دهقانی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تشکر از مربیان و مدیران مجری طرح گفت : هدف از این طرح مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان در بین دانش‌آموزان مدارس و ایجاد پل ارتباطی بین مسجد، مدرسه و منزل است که باید برای اجرای بهتر هیأت اندیشه ورزی تشکیل شده و مربیان آموزش تخصصی ببیند و بر اساس نیاز مدارس دوره توانمند سازی مربیان و دانش آموزان برگزار شود.

"ابوالفضل کارگر" مدیر آموزش و پرورش اردکان در این جلسه اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل طرح شهید «بهنام محمدی» اگر به درستی و با کیفیت اجرا شود می‌تواند نتایج خوبی در آینده داشته باشد و با توجه به اینکه در این طرح دانش آموزان شخصیت می گیرند باید سعی کنیم از طریق اجرای خوب این برنامه‌ها نسلی صالح و آینده‌ساز تربیت کنیم که آینده کشور و نظام و انقلاب را تضمین کند.

در ادامه "حسین پور مداح" دبیر طرح شهید بهنام محمدی گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال گذشته ارائه نمود و گفت با توجه به استقبال خوب دانش آموزان مدارس مجری طرح و رضایت مسئولین مدراس و اولیاء آنها در سال پیش رو با انگیزه بیشتر طرح را اجرا خواهیم کرد .

در این جلسه مربیان و مدیران و معاونین پرورشی مدارس نقطه نظرات خود را برای اجرای بهتر بیان نمودند

لازم به ذکر است در 4 دبیرستان دوره اول شهرستان اردکان این طرح در حال اجرا می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار