فرماندارشهرری:ورزشکاران شهر ری همیشه در مجامع ورزشی بین الملی و المپیک‌ها خوش درخشیدند

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: سرانه ورزشی شهرستان به هیچ عنوان با جمعیت و پتانسیل جوانان آن همخوانی ندارد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارشهرری:ورزشکاران شهر ری همیشه در مجامع ورزشی بین الملی و المپیک‌ها خوش درخشیدند

حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری در جلسه شورای ورزش شهرستان ری اظهار کرد: سرانه ورزشی ری هم اکنون سی و هفت صدم متر مربع است، در حالی که این عدد در کلان شهر تهران چهل و هفتصدم و در کل کشور هفتاد و دو صدم متر مربع می باشد باید تلاش کنیم تا این شهرستان نیز به رقم کشوری و استانی نزدیک شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان ری همیشه در مجامع بین الملی و المپیک‌های خوش درخشیده‌اند، افزود: زیر ساخت‌ها و امکانات ورزش ری باید هم‌پای افتخار آفرینی ورزشکاران و جوانان این شهرستان باشد.

این مسئول تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری باید در اولین قدم باید امکانات ورزشی بخش دولتی و خصوصی را در تمامی بخش‌های شهرستان احصا کند و سپس بر اساس نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی درست و بلند مدت انجام دهد.

او یادآورشد: توسعه اماکن ورزشی همانگونه که در شهرها صورت می گیرد باید درروستاها نیز مورد توجه قرار گیردو تمامی سالن‌های ورزشی شهرستان ری باید در ساعت روز در خدمت ورزشکاران قرار گیرند.

توکلی با تاکید براینکه اداره ورزش و جوانان باید کار ساخت و توسعه سالن‌ها و اماکن ورزشی را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها محول کند، اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی، بانوان و ایجاد محل مناسب برای ورزش معلولان و جانبازان باید در دستور کار متولیان ورزش شهرستان ری قرار گیرد.

اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندارویژه شهرستان ری، مهدی صداقت رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار