مدیران، معاونین و مربیان آموزش و پرورش و مهدهای کودک مهمان پای درس ماه

رشت (پانا) - 763 مدیر و مربی مدارس دارای کانون دانش آموزی و غنچه های هلال با حضور مربیان و کارشناسان هلال احمر در مدارس و مهدهای کودک از آموزش امداد و کمک های اولیه 6 ساعته و توجیه طرح های هلال احمر بهره مند شدند .

کد مطلب: ۹۸۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران، معاونین و مربیان آموزش و پرورش و مهدهای کودک مهمان پای درس ماه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : پای درس ماه عنوان پروژه ای است که مدیران و مربیان مدارس دارای کانون دانش آموزی و مدیران کانون غنچه های هلال با ساختارجمعیت هلال احمر و اهداف آن به ویژه فعالیت های داوطلبی آشنا شده همچنین کمک های اولیه نیز به صورت چهره به چهره به آنان آموزش داده می شود تا مربیان و مدیران بتوانند به معرفی این طرح ها برای دانش آموزان و کودکان بپردازند .
وی افزود : به کارگیری صحیح مهارت های امدادیو بشردوستانه در سطح کانون ها، با اجرای طرح پای درس ماه صورت می گیرد .
439 کانون دانش آموزی و غنچه های هلال با جمعیت هلال احمر استان همکاری می کنند
امید عظیمیان معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه 324 مدرسه و 115 مهد کودک دارای کانون هلال احمر می باشند گفت : اولویت سازمان جوانان تببین فعالیتهای هلال احمر برای مدیران و مربیان می باشد تا آنان با انتقال درست مفاهیم و طرح های هلال احمر بتوانند دانش آموزان را برای آشنایی و فراگیری مفاهیم امدادی ترغیب نمایند.
عظیمیان گفت: در صورت آگاهی و شناخت مربیان مدارس از طرح هایی همچون دادرس "دانش آموزان آماده در روزهای سخت "و همچنین آموزش امداد و کمکهای اولیه, مربیان نیز می توانند در موقعیت های بحرانی به کمک دانش آموزان و سایر اقشار جامعه تلاش کنند .
معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد : آشنایی با تاریخچه صلیب سرخ و هلال احمر ، اصول و ساختار جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان و طرح های شاخص ، همچنین آموزش نحوه رفتار و ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان در مدارس و اردوها ، آموزش مهارت های امداد و کمک های اولیه از دیگر محورهای اجرای طرح می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار