حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در گرو حفظ روحیه انقلابی است

یزد (پانا) - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در برهه کنونی از تاریخ نظام با حربه نفوذ به دنبال شکست اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۹۸۹۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در گرو حفظ روحیه انقلابی است

سردار اکبر فتوحی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان مهریز افزود: استکبار جهانی با همدستی عناصر داخلی و خارجی خود در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی ازانواع توطئه ها استفاده کرده است .

وی ادامه داد: تمام توطئه های استکبار جهانی با بصیرت، ولایتمداری و دشمن شناسی مردم نقش بر آب شده و عوامل کفر جهانی موفق به اجرای اهداف شوم خود نشدند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبیین توصیه های مقام معظم رهبری تصریح کرد: حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در گرو حفظ روحیه انقلابی است و هرکس دارای روحیه انقلابی نباشد نمی تواند در مسیر اهداف امام (ره)، ولایت فقیه و شهیدان گام بردارد.
در این آیین امام جمعه مهریز نیز در سخنانی با تاکید بر دشمن شناسی و عمل به منویات مقام معظم رهبری، از مردم و بخصوص سپاهیان و بسیجیان خواست تا برای اجرایی شدن رهنمودهای رهبر انقلاب تلاش کنند.
حجت الاسلام علی برهان افزود: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان یک وظیفه بزرگ است که باید همواره نسبت به آن حساس باشند و برای عمل به وظایف انقلابی ودینی تلاش داشت .
در این آیین با قدردانی از خدمات سرهنگ علیرضا زارع فرمانده سابق سپاه مهریز، سرهنگ علی اصغر سلمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان مهریز معرفی شد.
مهریز 15 هزار بسیجی و 200 پایگاه مقاومت دارد.
منبع، ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار