مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد:

اصناف یزد قریب به 6 میلیارد ریال تخلف کردند

یزد (پانا) - محسن مظفری زاده اعلام کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله توسط بازرسین اتاق اصناف پنج میلیارد و 764 میلیون 584 هزار ریال بوده است.

کد مطلب: ۹۸۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اصناف یزد قریب به 6 میلیارد ریال تخلف کردند

محسن مظفری زاده اظهار داشت: در سه ماهه سوم سالجاری 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرانجام گرفته است که تمرکز اصلی بازرسین بر روی انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم از قبیل انواع میوه، نان، لبنیات، خواربار، شیرینی، رستورانها، اغذیه فروشیها و ... بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع سه ماهه سوم سالجاری تعداد هزار و 400 پرونده تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و عدم درج قیمت در سطح شهرستان یزد تشکیل شده است که پس از طی مراحل اداری جهت رسیدگی و صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اذعان داشت: ارزش ریالی پرونده های متشکله توسط بازرسین اتاق اصناف پنج میلیارد و 764 میلیون 584 هزار ریال بوده است.

مظفری زاده عنوان کرد: در این مدت 64 مورد گشت مشترک نیز با دستگاه های مرتبط از واحدهای صنفی سطح شهر صورت گرفته است.

وی با بیان این که مردم می توانند شکایت خود را به صورت تلفنی و حضوری مطرح کنند اظهار داشت: تعداد شکایت مردمی هزار و 330 مورد بوده است که از این تعداد 361 مورد پرونده تخلفات صنفی تنظیم و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزداز همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه از تخلفات صنفی مراتب را به شماره های تماس 36291719_36282551 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.

منبع، یزد رسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار