دیدار سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت با سفیر عراق در ایران

تهران (پانا) - در دیدار سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با سفیر عراق در ایران از خدمات هلال‌احمر ایران در عراق تقدیر و بر این موضوع تاکید شد که ارائه خدمت در مراکز درمانی هلال احمر ایران در عراق به دلیل تعدد سفرهای زیارتی و حضور میلیون‌ها زائر ایرانی به خصوص در ایام اربعین در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

کد مطلب: ۹۸۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت با سفیر عراق در ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، سعد عبدالوهاب جواد قندیل، سفیر عراق در ایران در این دیدار همکاری مناسب در خصوص تسهیل امور درمانی و بهداشتی زائران را لازم دانست و گفت: همکاری جمعیت هلال احمر ایران و عراق می‌تواند زمینه‌ساز گسترش و اجرای دقیق این مهم شود.

جمال‌الدین الوانی، سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار بر همکاری‌های دوجانبه به منظور تسهیل در امور امدادی و درمانی زائرین ایرانی در کشور عراق تاکید کرد و گفت: در مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین در مناسبت هایی چون عاشورا، تاسوعا و اربعین به دلیل وجود میلیون‌ها زائر در عراق نه فقط به زائران ایرانی بلکه به همه زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی در عراق، خواستار تسهیل اعزام تیم های درمانی دائم و موقت ایرانی به کشور عراق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار