فراهم کردن زمینه ها برای جلب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه باید مشارکت مردم در تمامی کارگروه های ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، تجلی پیدا کند، عنوان کرد: در همین راستا باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کرد و زمینه ها برای جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران فراهم شود.

کد مطلب: ۹۸۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فراهم کردن زمینه ها برای جلب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران

محمد علی طالبی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد که با حضور اعضای این ستاد و در سالن اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با اشاره به زلزله بم و بیان اینکه استواری ارگ بم نشان می داد صدها سال زلزله ای با این وسعت در این منطقه رخ نداده است، افزود: این موضوع به خوبی نشان می دهد امکان رخ دادن بلایای طبیعی برای هر منطقه کشور وجود دارد.
استاندار با اشاره به اینکه جنس مسائل مرتبط با ستاد مدیریت بحران به گونه ای است که باید حضور مردم را در کنار خود داشته باشد، افزود: مشارکت مردم در اشکال مختلف در فعالیت های کارگروه های این ستاد عینیت یابد.
استاندار با تاکید بر بازتر شدن فضای فعالیت برای تشکل‌های غیردولتی در حوزه مدیریت بحران عنوان کرد: زمینه های لازم برای جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد و علاقه‌مندان در حوزه مدیریت بحران فراهم شود تا هم افزایی‌ای در این زمینه ایجاد شود.
استاندار یزد در انتها از دستگاه‌های مسئول خواست شرایط لازم برای حضور سمن ها در حوزه مدیریت بحران را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار