رئیس اداره شاهد و امورایثارگران شهر تهران:  افزایش توانایی دانش‌آموزان مدارس شاهد در گرو کیفی سازی است

تهران (پانا)‌ - جهان آرا، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران با هیات همراه از مدارس شاهد: فجر، نصر و کوثر منطقه 15بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره شاهد و امورایثارگران شهر تهران:  افزایش توانایی دانش‌آموزان مدارس شاهد در گرو کیفی سازی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل در بازدید از مدارس شاهد منطقه 15، به منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در مدارس شاهد،بیان کرد: کیفی‎سازی مدارس شاهد یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان این مدارس است.

جهان آرا ضمن تقدیر از تلاش و همکاری مدیران و معلمین و راهنمایان مدارس شاهد ،یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و عزت،افتخار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون استقامت و دلاوری رزمندگان و شهدا دانست و افزود: مجموعه آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با احساس مسئولیت و همکاری تنگاتنگ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و پرورشی در کنار رشد معنوی و تعالی این یادگاران ایثار و شهادت تلاش نماید.

جهان آرا تاکید کرد: تعلیم و تربیت فرزندان شاهد و ایثارگر در راس همه برنامه ها قرار گیرد. رئیس اداره شاهد و امورایثارگران اداره کل شهر تهران ادامه داد:باید تلاش کنیم، مدارس شاهد از نظر کیفیت آموزشی به گونه‏ای باشند که دانش‎آموزان تمایلی برای رفتن به مدارس خاص و تیزهوشان نداشته باشند وازطرف دیگربرای ورودبه مدارس شاهد با یکدیگر رقابت کنند.
جهان آرا بر ضرورت توجه بیش از پیش به مدارس شاهد تاکید و تصریح کرد: بنابراین باید با نگاه آسیب‎شناسانه و نقادی دلسوزانه در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

شایان ذکر است در پایان این بازدید مدیران مدارس شاهد، گزارشی از وضعیت موجود مدارس ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار