همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی در منطقه 8

تهران (پانا) - همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی با حضور سعید شهریاری معاون آموزش بزرگسالان و سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مینو زمان، مدیرآموزش و پرورش منطقه 8، قبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، همکاران حوزه سواد آموزی و جمعی از آموزشیاران سواد آموزی در سالن شورای اداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی در منطقه 8

به گزارش روابط عمومی منطقه 8، در این جلسه سعید شهریاری، معاون بزرگسالان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هفته سوادی آموزی به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت و با تأکید بر شناسایی اولیای بیسواد در طرح سنجش پایگاه های سلامت و نیز هنگام ثبت نام دانش آموزان از طریق مدیران مدارس را پیش نیاز طرح ریشه کنی اولیای بیسواد دانش آموزان برشمرد.
وی افزود: از نظر زمان و مکان تشکیل کلاس خود را تابع بیسوادان می‌کنیم. سواد به جای اینکه یک آموزش پایه باشد؛ باید گذرگاهی برای یادگیری مادام العمر است.

مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن تبریک هفته سواد آموزی و قدردانی از زحمات تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت گفت: امروزه تاب آوری به معنای ظرفیت بازگشتن از دشواری پایدار و ادامه‌دار و توانایی در ترمیم خویشتن است. این ظرفیت انسان می‌تواند باعث شود تا او پیروزمندانه از رویدادهای ناگوار بگذرد و علی‌رغم قرار گرفتن در معرض تنش‌های شدید، شایستگی اجتماعی، تحصیلی و شغلی او ارتقا یابد.
وی بر لزوم و اهمیت و نقش این ویژگی در آموزشیاران و ایجاد تعامل بین آموزش دهندگان و سوادآموزان و همچنین بر ایجاد اتاق فکر و دعوت از پژوهندگان برای ریشه کنی بیسوادی در منطقه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار