بازگشت ۵۰ واحد اقتصادی راکد لرستان به چرخه تولید

خرم‌آباد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: امسال ۵۰ واحد تولیدی و اقتصادی راکد و تعطیل شده در این استان پس از احیا به چرخه تولید بازگشتند.

کد مطلب: ۹۸۹۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ۵۰ واحد اقتصادی راکد لرستان به چرخه تولید

به گزارش پانا، اسد عبدالهی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان عنوان کرد: این واحدهای تولیدی که سهم بسزایی در ایجاد اشتغال در استان دارند پیش از این به دلایل مختلف از چرخه تولید خارج شده بودند.

او با بیان اینکه در اولین فرصت ستاد تسهیل ملی در لرستان تشکیل می‌شود، اظهار کرد: مشکلات برخی واحدهای تولیدی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می شود و برخی از این واحدها که نیاز به تمدید زمان پرداخت اقساط تسهیلاتی خود دارند فرصت می گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی که تملک شده اند نیاز به سرمایه گذار جدید دارند تا راه اندازی شوند، تصریح کرد: نباید هیچ واحد صنعتی و اقتصادی در لرستان بدون اجازه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان تملک شود.

او یادآور شد: حمایت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و برق و اداره کل امور مالیاتی از واحدهای صنعتی و اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار