استاندار زنجان:

"احراز هویت" بزرگ‌ترین خدمت ثبت‌احوال در روز انتخابات است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: بزرگ‌ترین خدمتی که ثبت‌احوال در روز انتخابات ارائه می‌دهد، احراز هویت افراد است.

کد مطلب: ۹۸۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
"احراز هویت" بزرگ‌ترین خدمت ثبت‌احوال در روز انتخابات است

فتح اله حقیقی در آیین گرامیداشت روز ثبت‌احوال، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، مبنای احراز هویت افراد شرکت‌کننده در انتخابات را منوط به کارآیی مطلوب ثبت‌احوال دانست و با یادآوری اینکه ۲۴ مرحله از ۲۵ فرآیند انتخابات، به صورت مکانیزه است، ادامه داد: امروز ثبت ‌احوال باید بزرگ‌ترین خدمت خود را که همان احراز هویت است، در روز انتخابات به منصه ظهور بگذارد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۸۳ درصد جمعیت این استان کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند، افزود: امروز کارت هوشمند ملی تبدیل به کارت شناسایی هویت فردی شده و کاربرد بالایی دارد.

مقام عالی استان در ادامه، بزرگترین حسن یک مدیر را اتخاذ تصمیم های هوشمندانه و به موقع عنوان کرد و افزود: مدیران با تکیه بر داده های آماری می توانند تصمیمی بگیرند که علاوه بر نفع کارکنان، حرکت اساسی و درستی نیز در مجموعه ایجاد کنند.

استاندار زنجان، آمار و شاخص‌های آماری را یکی از مبانی برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات منجر به توسعه برشمرد و گفت: اتخاذ چنین تصمیماتی در گرو برخورداری از آمار و داده‌های متقن است تا تصمیمات اتخاذ شده، منجر به حرکت اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات امروزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و مدیران موفق باید در چنین شرایطی، تصمیمات خود را مبتنی بر فناوری اطلاعات و آمار بگیرند، تصریح کرد: در همه جوامع، آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است، سرمایه انسانی است؛ چرا که سرمایه‌های مادی در برابر نیروی انسانی از ارزش چندانی برخوردار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار