رییس آموزش و پرورش منطقه خارگ:

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خارک برگزار شد

بوشهر(پانا)_با مشارکت مجموعه نفت آزمون‌های قلمچی امسال نیز برای دانش آموزان پایه دوازدهم، به صورت رایگان برگزار خواهد شد

کد مطلب: ۹۸۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خارک برگزار شد

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه با حضور بخشدار، شهردار، رییس اداره، رییس روابط عمومی عملیات عمومی، و اعضای شورای آموزش و پرورش در محل اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش منطقه خارگ در این برنامه ضمن تشکر از اهتمام بخشدار در برگزاری این جلسه؛ به اهمیت برگزاری منظم و فعال جلسات شورا در منطقه اشاره کرد و گفت: اصلی ترین مسئله جامعه امروز تعلیم و تربیت است، و مطابق سند تحول بنیادین باید به تربیت دانش آموزان توجه ویژه ای شود

وی افزود: ضروری است از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استفاده شود.

برمک خاطرنشان کرد: در این جلسه از روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس نیز دعوت کردیم تا با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت مستقیم دغدغه ها و انتظارات خود را با رییس شورا درمیان بگذارند.

وی گفت: در هفته های آینده چند همایش مهم از جمله همایش شورای دانش آموزی، همایش نجوم استان به میزبانی خارگ، و جشن تقدیر از دانش آموزان برتر در حوزه های آموزشی و پرورشی را در پیش رو داریم که مستلزم مشارکت شورا و شهرداری جزیره و همچنین مجموعه نفت است.

در این جلسه بخشدار خارگ مشارکت والدین در آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: با تشکیل انجمن اولیاء و مربیان می توان والدین را در تصمیم گیری مدرسه مشارکت داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش: بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و افزود نظارت بر مسائل آموزش وپرورش باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان به آموزش و پرورش می شود.

رضایی اظهار کرد: باید در قالب مصوبات این شورا تصمیم گیری های عملی و موثر در توسعه کمی و کیفی آموزشی انجام شود.

وی افزود: با وجود پیگیری های قبلی هنوز برخی مشکلات معیشتی فرهنگیان در جزیره پابرجاست و در این جلسه مصوباتی در این زمینه خواهیم داشت.

در پایان روسای انجمن اولیا و مربیان هریک از مقاطع تحصیلی به طور مجزا به ارائه صحبت پرداختند و همچنین نمایندگان مدیران مدارس نیز در خصوص آمادگی مدرسه خود برای شروع فصل امتحانات دی ماه گزارش مختصری ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار