رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور در تبریز

تبریز (پانا) - شهردار تبریز از رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور در تبریز

ایرج شهین باهر با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار در کشور، مجموعه کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور رسما رونمایی و طرح جامعه آموزش های شهروندی در مدارس تبریز کلید خواهد خورد.

او افزود: مجموعه کتب فرهنگ شهروندی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت خانه محیط زیست و توسعه پایدار در تبریز با آخرین شیوه های آموزشی رایج در دنیا جهت ارائه در مدارس تهیه و تدوین شده است.

شهردار تبریز یادآور شد: کتب تدوین شده امسال در ۲هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

او اعلام کرد: در همین راستا ۳۵۳هزار و ۷۰۰جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیلگری ویژه معلمان و مربیان در نواحی ۵گانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.

ایرج شهین باهر افزود: برای تدریس این کتب حدود ۱هزار و ۲۰نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده اند.

برای نخستین بار در ایران مجموعه کتب آموزش شهروندی توسط شهرداری تبریز در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است.

مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی روز چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در باشگاه فرهنگیان تبریز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار