آلایندگی هوا مدارس میبد و اردکان را تعطیل کرد

تهران (پانا) - فرماندار میبد با اشاره به پایداری آلایندگی هوا طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان، اعلام کرد: به منظور جلوگیری از آسیب به کودکان، فردا چهارشنبه چهارم دی‌ماه مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی در شهرستان میبد به‌ غیر از بخش ندوشن تعطیل است.

کد مطلب: ۹۸۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آلایندگی هوا مدارس میبد و اردکان را تعطیل کرد

«حسین فلاح» عصر امروز سه شنبه سوم دیماه ضمن اعلام این خبر، افزود: در چند روز آینده خانواده‌هایی که فرزند کوچک و سالخورده و بیماران قلبی و تنفسی دارند، از منزل خارج نشوند و در صورت لازم از ماسک استفاده کنند.

«سید بهروز موسوی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد هم امروز با حضور در دفتر مدیر کل محیط‌زیست استان یزد، وضعیت آلودگی هوا در شهرستان میبد را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، همچنین به دنبال آلودگی دیروز و امروز هوای میبد که به حد هشدار رسیده است، مسئولین شهرستان برای کاهش این آلودگی‌ها، کارگاه‌های شن و ماسه و بخش سنگ‌شکن واحدهای تولید کاشی را موقتاً غیرفعال کردند.

همچنین روابط عمومی فرمانداری اردکان در استان یزد نیز اعلام کرد: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، کلیه مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان در بخش مرکزی این شهرستان شامل شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک آباد در روز چهارشنبه چهارم دی ماه تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار