با حضور مدیرکل اموزش و پرورش برگزار شد:

جشنواره (تلاش ماندگار )تقدیر از برگزیدگان فرهنگی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از دبیران ، هنرآموزان و مدیران واحدهای آموزشی متوسطه اول و دوم و بزرگداشت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ومسئولان شهرستانی در باشگاه بولینگ نفت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره (تلاش ماندگار )تقدیر از برگزیدگان فرهنگی در شهرستان امیدیه

کوروش مودت در آیین (تلاش ماندگار ) ضمن تبریک به عزیزان فرهنگی جایگاه معلم را بسیار بالا دانست و اظهار کرد:جایگاه معلمی بسیار خاص و ویژه است و این بخش مهم ترین نقش را در جامعه ایفا می کنند .

مودت افزود: جایگاه تعلیم و تربیت اختصاص به معلمان دارد و باید این جایگاه را بشناسیم و قداست آن را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بحث حمایت از آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های خوبی در دستور کار است و با تمام توان آماده عملی کردن آن برنامه‌ها هستیم .

در این راستا وضعیت معیشتی و رتبه بندی فرهنگیان ، معلمین حق التدریس، پیش دبستانی ها و نهضت سوادآموزی هم صحبت های ایراد کرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزیرمحترم بتوانیم مشکلات را بررسی و حل کنیم.

در ادامه این همایش سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در این جشنواره،با بیان اینکه معلمان با تعلیم و تربیت مناسب دانش‌آموزان آینده کشور را رقم می زنندافزود: اصل تعلیم و تربیت یکی از مهمترین زیرساخت ها در هر جامعه ای بوده است و همچنین با خبر به اینکه از نظر سطح آموزشی در استان رتبه بالاتری پیدا کردیم رضایت مند است و در بخش پایانی سخنان خود داشت: وظیفه خود می دانم از زحمات مسئولین، مدیریت آموزش و پرورش ، معلمین، مدیران و کارشناسان این اداره که در عرصه تعلیم و تربیت شهرستان به خصوص آقای کرائی مدیر جوان آموزش و پرورش تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم با تلاش مضاعف ، شاهد موفقیت و پیشرفت های چشمگیر اموزش و پرورش امیدیه باشیم .

در ادامه این همایش احمدرضا کرائی مدیر آموزش و پرورش امیدیه ضمن خوش‌آمد‌گویی از حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در شهرستان امیدیه ابراز خرسندی کرد و این امر را مایه افتخار دانست.

او با اشاره به اینکه متخصصان، آموزش و پرورش را کلید انسجام اجتماعی در جامعه می‌دانند ،افزود: اگر به اهمیت آموزش و نقش خیره کننده آن در رشد و تعالی پیشرفت یک جامعه اعتقاد داشته باشیم و آن را باور کنیم بدون تردید معلمان کلیددار آموزش و پایه ریزان تمدن نوین و هویت سازان فرهنگی خواهند بود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان در این مراسم از تمامی مدیران ،معلمان، هنرآموزان شرکت کننده تقدیر و به رسم یادبود لوح سپاس به آنها اهدا کرد واز تمامی دست اندرکاران این مراسم به خصوص از مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت آغاجاری آقای پیرامون به جهت حمایت های هم جانبه از مجموعه آموزش و پرورش و هم افزایی های وی در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار