اعلام نتایج مسابقات ورزشی مدارس پسرانه ابرکوه

ابرکوه (پانا) - کارشناس تربیت بدنی مدارس ابرکوه نتایج مسابقات ورزشی بین مدارس پسرانه شهرستان را در پنج رشته اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مسابقات ورزشی  مدارس پسرانه  ابرکوه

براساس نتایج اعلام شده در رشته فوتسال مقطع متوسطه دوم با برگزاری 10 مسابقه، آموزشگاه امام علی به مقام اول رسید و آموزشگاه های علوم و معارف صدرا و امیرکبیرمقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در رشته دو و میدانی مقطع ابتدایی ؛ آموزشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی مقام اول و آموزشگاه های شهید محمود فلاح زاده و سلمان فارسی حائز مقام های دوم و سوم شدند.

در رشته دو و میدانی متوسطه اول ؛ آموزشگاه امام خمینی ره مقام اول و آموزشگاه های شهید مدرس و امیرکبیر به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در رشته دو و میدانی متوسطه دوم ؛ آموزشگاه علو م و معارف صدرا مقام اول و آموزشگاه ابوذر مقام دوم و هنرستان علامه طباطبایی و نمونه امام علی ع مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در رشته شطرنج مقطع ابتدایی؛ آموزشگاه شهید محمود فلاح زاده مقام اول و آموزشگاه های شاهد شهید حقدوست و بهشت فردوس به مقام دوم و سوم رسیدند.

در رشته شطرنج مقطع متوسطه اول؛ آموزشگاه امام خمینی ره مقام اول و آموزشگاه های ابن سینا و شهید مدرس مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در رشته شطرنج مقطع متوسطه دوم؛ آموزشگاه امام علی ع مقام اول و آموزشگاه های ابوذر و هنرستان علامه طباطبایی مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در رشته تنیس روی میز مقطع متوسطه اول ؛ آموزشگاه شهید مدرس اول شد و آموزشگاه های ابن سینا و شهید مرتضی فلاح زاده به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال مقطع متوسطه اول ؛ آموزشگاه غیرانتفاعی امیر کبیر مقام اول و آموزشگاه های نمونه ابن سینا و شهید مدرس مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار