۸.۹ میلیون نسخه از بازی فاینال فانتزی XV به بازار عرضه شده است

تهران (پانا) - Benji-Sales در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که تابه‌حال ۸.۹ میلیون نسخه از بازی Final Fantasy XV به بازار عرضه شده است.

کد مطلب: ۹۸۹۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۸.۹ میلیون نسخه از بازی فاینال فانتزی XV به بازار عرضه شده است

اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی Final Fantasy XV را پس از سال‌ها انتظار در سال ۲۰۱۶ در دسترس کاربران قرار داد. فاینال فانتزی 15 بااینکه فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت، اما در انتها توانست تجربه‌ی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال، سه سال از عرضه بازی می‌گذرد و Final Fantasy XV توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Benji-Sales، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که تابه‌حال ۸.۹ میلیون نسخه از بازی Final Fantasy XV به بازار عرضه شده است. بااینکه این رقم نشان‌دهنده فروش بازی نیست، اما می‌توان انتظار داشت که فروش نسخه پانزدهم نزدیک به آمار ذکر شده باشد. از طرفی، با انتشار این رقم مشخص شده است که Final Fantasy 15 به سومین نسخه پرفروش سری Final Fantasy تبدیل شده است.

رتبه اول و دوم از نظر فروش به Final Fantasy VII و Final Fantasy X اختصاص دارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا Final Fantasy XV می‌تواند در آینده از مرز ۱۰ میلیون نسخه هم عبور کند یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار