معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور:

استفاده از همه ظرفیتها برای جذب دو میلیون بی سواد باقی مانده درکشور

قرچک (پانا) - معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور در همایش سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در کانون فرهنگی،تربیتی ملائک قرچک حضور یافت.

کد مطلب: ۹۸۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از همه ظرفیتها برای جذب  دو میلیون بی سواد باقی مانده درکشور

علیرضا نخعی معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور در گفتگو با پانا اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی به دنبال این است که از همه ظرفیتها برای جذب دو میلیون بی سواد باقی مانده در کشور استفاده کند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: برای انجام دادن این کار لازم است که همه همکاری کنند زیرا الان مهمترین مشکل ما حضور بیسوادان در کلاسهای درس است و برای رسیدن به این منظور باید همه ما دست به دست هم دهیم و در تشویق بیسوادان برای حضور در کلاسهای درس و شناسایی آنها کمک کنیم.

معاون امور آموزش سازمان نهضت سوادآموزی کشور تاکید کرد: سعی ما بر این است که کلاس‌ها در مدارس تشکیل شوند و به دنبال این هستیم که از ظرفیت دانش آموزان هم برای باسواد کردن بی‌سوادان استفاده کنیم و همان هزینه‌ای که برای باسواد کردن بی سوادان مصرف می شود این تمایل را هم داریم که حتی دانش آموزان هم بیایند و در این راستا به عنوان مسئولیت اجتماعی از این فرصت استفاده کنند.

نخعی بیان کرد: اگر یک دانش‌آموز عضو شورای دانش آموزی بیاید و در باسواد کردن یک فرد بی سواد نقش ایفا کند در واقع توانسته یک انسان را در جامعه زنده کند و خود این فرد بزرگترین افتخار را کسب کرده و بزرگترین مسئولیت اجتماعی را به نوعی ایفا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار