پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت عبدالرضا حیاتی

تهران (پانا) - مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت عبدالرضا حیاتی، هنرمند پیشکوست خوزستانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۸۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت عبدالرضا حیاتی

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، متن پیام شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت عبدالرضا حیاتی، هنرمند پیشکسوت خوزستانی به شرح زیر است:

«تئاتر ایران و به طور اخص تئاتر خوزستان، بزرگ‌مردی را از دست داد که جای خالی‌اش در عرصه نگارش نمایشنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس و با رویکرد ترغیب به مقاومت و دفاع از میهن، مگر به مدد حضور شاگردانی پر شود که در طول ۶۶ سال عمر پربارش پرورده است.

عبدالرضا حیاتی، هنرمندی که یکی از بی‌شمار کارِ کرده‌اش، اجرای نمایش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به نیت تغییر روحیه رزمندگان بود.

فقدان او که اکثر هنرمندان فعلی هنر نمایش اهواز از شاگردانش بوده‌اند بر آن‌مان می‌دارد تا بار دیگر پاس بداریم میراث گرانبهایی را که برای‌مان به یادگار گذاشته است و از جمله نمایشنامه‌های «لبخند بزن رزمنده»، «قاصدک‌ها»، «بوی خوش جنگ»، «فرشته‌ای با بال‌های شکسته» و... را دوباره و دوباره بخوانیم.

درگذشت عبدالرضا حیاتی را که به غیر از نمایشنامه‌نویسی در هنر شاعری، نقاشی و خوشنویسی صاحب جایگاه بود، به خانواده محترم ایشان، به دوست‌داران و علاقه‌مندانش، به مردم خوزستان و به اهالی تئاتر سراسر ایران تسلیت می‌گویم.»

عبدالرضا حیاتی، نویسنده، مداح و هنرمند پیشکسوت خوزستانی روز سه‌شنبه بر اثر ایست قلبی در اهواز درگذشت. بنا به درخواست خانواده وی بنااست پیکر این هنرمند متعهد در مقبره خانوادگی در اهواز به خاک سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار