همایش سفیران سلامت مدارس ابتدایی فریمان برگزار شد

فریمان(پانا)-همایش هشتصد نفری سفیران سلامت مدارس ابتدایی شهرستان فریمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش  سفیران سلامت مدارس ابتدایی  فریمان برگزار شد

همایش سفیران سلامت فریمان با حضور رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل ، مدیریت آموزش و پروش ، معاون فرماندار، معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، روسای شبکه بهداشت و درمان و تربیت بدنی شهرستان و سایر کارشناسان و مسئولین در روز سه شنبه 3 دی 98 در سالن شهید مطهری برگزار گردید.

این مراسم با حضور دانش آموزان پیشتاز و اجرای برنامه های حاملان قرآن و گارد پرچم شروع شد.در ادامه احمد یزدانی مدیر آموزش و پرورش فریمان ضمن خیرمقدم به مسئولین و تشکر از حضور سفیران سلامت مدارس بر لزوم توجه به بهداشت فردی و تغذیه مناسب دانش آموزان تاکید نمودند و رعایت این اصول را موجب جلوگیری از شیوع بیماری های ناگوار برای سایر افراد جامعه عنوان کردند.

سپس رضا کشتی دار رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل درباره ضرورت بهداشت مدارس و توجه به ساحت زیستی و بدنی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده تاکید و بیان کرد: امیدواریم با کمک سفیران سلامت بتوانیم فرهنگ خود مراقبتی را در دانش آموزان نهادینه کنیم تا جامعه ای عاری از بیماری های جسمی و روحی ،روانی داشته باشیم.

در ادامه مرتضی کسبی معاونت پرورشی و تربیت بدنی گزارشی از فعالیت های سفیران سلامت و مربیان بهداشت در مدارس ارائه داد و عنوان کرد: شعار سفیران سلامت، "سفیران سلامت پیام آوران سلامتی، نشاط و شادابی در مدرسه، خانواده و جامعه اند" است.

همچنین در مدارس شهرستان فریمان هشت هزار دانش آموز سفیر سلامت وجود دارد که در این همایش تنها هشتصد نفر از سفیران سلامت مقطع ابتدایی شرکت کردند.

در طول مراسم دانش آموزان تشکیلاتی شهیدان افقهی به اجرای سرود سلامت با حرکات ورزشی هماهنگ پرداختند. برنامه هایی چون اسکیت و ژیمناستیک توسط سایر دانش آموزان ورزشکار اجرا شد.

در پایان به نمایندگان سفیران سلامت مدارس کارت سفیر سلامت اهدا و از مربیان بهداشت نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار