مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام:

رشد مهارت آموزی از اهداف توانمندسازی مربیان پیشتاز است

یاسوج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به اینکه هدف گذاری اجرای چندین برنامه توسط مربیان پیشتاز در سال تحصیلی امسال با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد : یکی از اهداف توانمندسازی مربیان پیشتاز، رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.

کد مطلب: ۹۸۹۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد مهارت آموزی از اهداف توانمندسازی مربیان پیشتاز است

صدرالله عزیزی در جمع مربیان و فرهنگیان پیشتاز این شهرستان گفت: توسعه مشارکت مربیان پیشتاز به همراه دانش آموزان، زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف، فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، اجرای برنامه‌های علمی و آموزشی با حضور دانش آموزان، اجرای مانور مدرسه ایمن با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور، برگزاری موفق برنامه‌های فرهنگی، تربیت نیروی انسانی کارآمد از مهمترین محورهای این دوره است.
او با اشاره به سیاست‌های ۲۰ گانه آموزش و پرورش ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت مربیان پیشتاز، تقویت و حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی، توجه به آموزش مربیان و توسعه اردو‌های مختلف دانش‌آموزی از سیاست‌های آموزش و پرورش در شهرستان چرام است.
او،مربیان پیشتاز را بازوی توانمند فعالیت‌های پرورشی، تربیتی و فرهنگی دانست و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی این نیروها، شور و نشاط در آموزش و پرورش افزایش یابد.
مدیر آموزش و پرورش چرام تقویت، رشد و پیشرفت کمی و کیفی مربیان پیشتاز را از برنامه‌های این نهاد برشمرد و با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف افراد در امر آموزش و زمینه سازی برای شکوفا شدن استعداد‌ها گفت: آموزش و پرورش باید مربیان و دانش‌آموزانی شایسته برای کشورمان پرورش دهد.
گفتنی است در دوره آموزشی توانمندسازی مربیان و فرهنگیان پیشتاز شهرستان چرام بیش از ۱۰۰ فرهنگی مشارکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار