رقابت 9 گروه در نخستین روز مهرواره سرود «آفرینش» کانون خوزستان

اهواز(پانا)- نخستین روز مهرواره سرود «آفرینش» کانون خوزستان، که صبح امروز سه‌شنبه 4 دی‌ماه 1398 در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز آغاز به کار کرد با رقابت 9 گروه همراه است.

کد مطلب: ۹۸۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 9 گروه در نخستین روز مهرواره سرود «آفرینش» کانون خوزستان

در نوبت صبح این جشنواره که پس از مراسم افتتاحیه در حال برگزاری است، گروه‌های سرود «اشبال کارون (شیرهای کارون)»، «میهن من، مادر من» و «اوج» هر سه از شهرستان اهواز، «قاصدک» از امیدیه و «بندر» از آبادان، به روی صحنه خواهند رفت.

در نوبت عصر این مهرواره نیز گروه‌های «رنگین‌کمان» از باغ‌ملک، «طموح (آرزوها)» از حمیدیه، «صدای سبز» از ملاثانی و «مصباح الهدی (چراغ هدایت)» از حمیدیه سرودهای خود را اجرا می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «کاظم پوره» نویسنده و آهنگساز، «سجاد کوراوند» مدرس موسیقی و مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان خوزستان و «کورش بهراد» مدرس موسیقی، آهنگساز و عضو ارشد «وابسته یک» خانه موسیقی ایران داوران این جشنواره هستند و آثار این بخش از جشنواره را ارزیابی خواهند کرد.

نخستین مهرواره سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 3 تا 4 دی ۱۳۹۸ ساعت 9:30 الی 16در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و سه گروه منتخب این مهرواره به مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون که از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار