مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛ بازدید ۲۱۵ هزار نفر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک

خرم‌آباد(پانا) مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید ۲۱۵ هزار و ۵۵۹ نفر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک» خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛ بازدید ۲۱۵ هزار نفر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک

به گزارش خبرنگار پانا، سید امین قاسمی در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان فصل پاییز ۹۵۴ هزار و ۱۶۴ نفر در مراکز اقامتی لرستان از جمله هتل‌ها، مهمان پذیرها، مهمان سراها، قامتگاه های بوم گردی و … اسکان داشته‌اند.

وی، گفت: در این مدت بیشترین اقامت مربوط به شهرستان خرم آباد با ۲۷۰ هزار و ۸۲ نفر و کمترین اقامت شهرستان سلسله با ۳ هزار و ۸۵۱ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۸۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کرده‌اند، افزود: در این مدت ۵۹۹ هزار و ۱۸۱ نفر از اماکن تاریخی، ۶۲۱ هزار و ۶۲۹ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۸۵ هزار و ۴۷۹ نفر از جاذبه‌های دست ساز لرستان دیدن کردند.

قاسمی بیان کرد: اماکن گردشگری شهرستان خرم آباد با ۵۲۰ هزار و ۳۲ نفر بیشترین بازدید و شهرستان سلسله با ۴۶ هزار و ۹۶ نفر کمترین بازدید را به خود اختصاص داده‌اند.

وی قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد را به عنوان پر بازدیدترین اثر استان در ۹ ماهه عنوان کرد و گفت: در این مدت ۲۱۵ هزار و ۵۵۹ نفر از این اثر ارزشمند تاریخی بازدید کردند که سهم گردشگران داخلی ۲۱۴ هزار و ۶۴۳ نفر و گردشگران خارجی ۹۱۶ نفر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار