مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد: صدور ۳۷۰ تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در لرستان

خرم‌آباد(پانا)مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۳۷۰ گواهینامه تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ۹ ماهه سال جاری صادر شده است.

کد مطلب: ۹۸۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد: صدور ۳۷۰ تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در لرستان

به گزارش خبرگزاری پانا، مرضیه قنبریان از صدور ۳۷۰ گواهینامه تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ۵۲۱ مورد درخواست بازرسی آسانسور در سامانه مربوطه ثبت شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: تمامی بازرسی‌ها از آسانسورهای مجتمع‌های مسکونی و تجاری، توسط شرکت بازرسی تأیید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران انجام می‌گیرد و در صورت تأیید ایمنی و عملکرد آسانسور توسط شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می‌کند.

قنبریان بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها تأکید کرد و گفت: همه آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد تحت پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداری‌های استان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها ابلاغ شده است؛ بر این اساس صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداری‌ها برای ساختمان‌های دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، منوط به اخذ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان شده است.

وی یادآور شد: عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت‌های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار