مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

دیدار با مدافعان حرم تداعی کننده خاطرات ایثارگری ها و ادامه راه شهدا و جانبازان است

کرج (پانا) - - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه دیدار با مدافعان حرم تداعی کننده خاطرات ایثارگری ها و ایجاد روحیه مضاعف برای ادامه راه شهدا و جانبازان است دراین راستا به مناسبت هفته سوادآموزی با سواد آموز مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۸۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با مدافعان حرم تداعی  کننده خاطرات ایثارگری ها و ادامه راه شهدا و جانبازان است

سالار قاسمی به همراه یونس جاویدنسب معاون سوادآموزی استان و مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با سهراب عظیمی یکی از سوادآموزان استان دیدار و گفت و گو کرد.

عظیمی جانباز ۷٠ درصد از لشکر فاطمیون استان البرز است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر دو پای خود را از زانو از دست داد.

این جوان ۲۵ ساله که تحصیلات خود را تا کلاس پنجم ابتدایی ادامه داده بود و به دلیل تأمین مخارج خانه، مجبور به ترک تحصیل شده بود هم اکنون در دوره های سوادآموزی استان مشغول به تحصیل می باشد.

او هم اکنون همراه با برادر کوچک خود و مادرش در مهدی آباد کرج زندگی می کند.

سالار قاسمی در این دیدار اظهار داشت:« ما مدیون ایثارگری ها و رشادت های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.»

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد:«این دیدارها علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه راه شهدا و جانبازان را می دهد.»

او تاکید کرد:«مدافعان حرم از مرزهای کشور دفاع کردند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش برای اشغال و پیشروی خود مرزی را قائل نمی‌شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار